.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همايش نقش زن در دفاع مقدس در ساری

مديركل امور بانوان استانداري مازندران گفت: همايش نقش زن با رويكرد سياسي بيان ارزش هاي دفاع مقدس هفته آينده برگزار مي شود.

به گزارش ايسنا ، زهرا شرف الدين روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس با برگزاري برنامه هاي متفاوت و متنوع نقش كليدي زنان ، مادران و همسران شهداء ، جانبازان و رزمندگان در حمايت وپشتيباني از جبهه وجنگ ودفاع مقدس تبيين خواهد شد.


وي از برگزاري همايش نقش زن در دفاع مقدس خبرداد وگفت: امسال برخلاف هميشه به جاي حضور سخنرانان در اين گونه برنامه ها يك همسر شهيد ، يك همسر جانباز ويك همسر رزمنده از فضاي موجود در خانواده در آن سال ها سخن خواهند گفت.


شرف الدين ادامه داد: سعي كرديم از كلي گويي و مطالب شعار گونه پرهيز كنيم و با بيان جزئيات دفاع مقدس و رفتار افراد خانواده در آن زمان و شيوه ي برخورد آنها با مسائل و موضوعات آن روز ها را با شرايط فعلي مقايسه كنيم.


به گزارش ايسنا، وي رويكرد سياسي اين همايش را بيان ارزش هاي دفاع مقدس عنوان كرد و افزود : اهميت و اصل براي ما ارتقآء روحيه خانواده ايثارگران است و در اين رابطه شيوه ها متفاوت است.


مدير كل امور بانوان استانداري تاكيد كرد: لازم و ضروري است كه موقعيت و استراتژي دشمن را در ارتباط با نظام جمهوري اسلامي ايران بشناسيم وراهكار هاي مقابله با آن و نيز عملياتي واجرائي شدن آن تدوين كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.